Provozní řád Kulturního domu

Provozní řád kulturního zařízení
Provozovatel:
Úřad městské části Opava, Suché Lazce, Přerovecká 21, 747 95

Čl. 1. Základní ustanovení

1.1. Statutární město Opava, jednající městskou částí Suché Lazce, se sídlem Přerovecká 21, Opava - Suché Lazce 747 95, IČ 00300535, tel. č. +420 734 159 583, e-mail: suche.lazce@opava-city.cz jako vlastník kulturního zařízení přilehlých pozemků na ulici Přerovecké, Suché Lazce, vydává tento provozní řád.
1.2. Správce kulturního zařízení je stanoven vedením obce (popř. zastupitelstvem městské části Suché Lazce).
1.3. Kulturní zařízení je možno využívat k soukromým, podnikatelským a obecním účelům za pronájem, který je stanoven usnesením zastupitelstva městské části Suché Lazce viz ceník.
1.4. Nájemce je povinen dodržovat předem smluvený čas a provozovatel dohodnutý druh užití. Po celou dobu dbát bezpečnostních předpisů a předpisů o ochraně majetku. Je povinen dbát upozornění a pokynů správce kulturního zařízení a ustanovení tohoto řádu.

Čl. 2. Povinnosti nájemce

2.1. Po sepsání dohody o pronájmu předat správci KZ formulář povolení, doklad
o zaplacení a dohodnout se správcem dobu předání prostor KZ.
2.2. Při převzetí zkontrolovat a převzít stav (čistotu) všech místností, které jsou předmětem nájmu.
2.3. Zkontrolovat množství kuchyňského nádobí dle seznamu a po použití uložit opět čisté a suché na původní místo. V případě rozbití nádobí či jiném poškození zařízení uhradí nájemce cenu ve výši jeho nové pořizovací hodnoty.
2.4. Je povinen se seznámit s obsluhou všech používaných elektrických spotřebičů
a používat je dle návodu k použití. Platí přísný zákaz přemísťování všech elektrospotřebičů. Za použité spotřebiče ručí nájemce do výše jejich pořizovací hodnoty.
2.5. Je povinen se seznámit s obsluhou topení a klimatizace. Zamezit manipulaci s ovládacími prvky topení a klimatizace dětem a nepoučeným osobám. Při opuštění KZ ztlumit topení na nízkou teplotu a vypnout klimatizaci.
2.6. Opatrně a šetrně zacházet se žaluziemi.
2.7. Zabezpečit řádné uzavření oken a uzamčení dveří a vypnutí elektrospotřebičů a plynového sporáku při jakémkoli opuštění KZ.
2.8. Nenajíždět na chodník motorovými vozidly. Parkovat pouze na ulici Ke Strážnici.
2.9. Je povinen respektovat povolený rozsah nájemních hodin dle povolení Úřadu městské části. Po ukončení akce předat uklizené pronajaté prostory správci KZ v dohodnutém čase, nejpozději do 10. hodiny následného dne. Při předání po dohodnutém čase bude účtován další den pronájmu.
2.10. Provést úklid všech podlahových ploch (vytřít podlahy), vyčistit prostor škrabáku a kartáčového utěráku nohou u vchodu. Rovněž provést úklid stolů a kuchyňky.
2.11. Použité ubrusy vrátit vyprané čistírnou do tří dnů, případně dle dohody se správcem KZ.
2.12. Je nutno dodržovat zákaz kouření ve všech prostorách KZ.
2.13. V případě požáru v KZ provést neprodleně první zásah dostupnými hasícími prostředky (hasící přístroj, voda, hadr apod.) Elektrická zařízení je zakázáno hasit vodou.
2.14. O jakýchkoliv mimořádných událostech nutno neprodleně informovat správce KZ. Je třeba oznámit každé nedostatky zjištěné v KZ.
2.15. Předložit správci k potvrzení formulář o vrácení KZ v bezvadném stavu.

Čl. 3. Povinnosti správce

3.1. Dodržet dohodnutou dobu předání prostor KZ nájemci tak, aby bylo předáno nejpozději k době pronájmu dle dohody.
3.2. Předat prostory KZ a vybavení v čistém stavu a bez závad. U nádobí a jiného vybavení musí souhlasit počty uvedené v soupisech se skutečným stavem.
3.3. Upozornit nájemce na případné skutečnosti, které mohou ovlivnit využití KZ (závady apod.).
3.4. Seznámit nájemce s obsluhou elektrických spotřebičů, plynového sporáku a s ovládáním topení a klimatizace.
3.5. Seznámit nájemce s povinnostmi vyplývajícími z tohoto provozního řádu.
3.6. Po ukončení akce na vyzvání nájemce převzít uvedené zařízení v požadované čistotě.
3.7. Zajistit po převzetí KZ kontrolu bezpečného uzavření objektu. V zimním období zajistit přiměřené temperování prostor KZ.
3.8. Potvrdit nájemci formulář o vrácení KZ v bezvadném stavu a o všech mimořádných okolnostech a závadách informovat Úřad městské části.

Závěrečná ustanovení

Tento provozní řád a jeho případné změny jsou uveřejněny na webových stránkách Městské části Suché Lazce www.suchelazce.cz
Provozní řád hřiště byl schválen zastupitelstvem Městské části Suché Lazce dne 3.11.2015 usnesení s účinností ode dne 1.1.2016

V Suchých Lazcích - Mgr. Petr Orieščík, starosta
Důležitá tel. čísla:
150 Hasičský záchranný sbor ČR
155 Zdravotnická záchranná služba
156 Městská policie Opava
158 Policie ČR

Ceník za pronájem

Ceny za 1 den pronájmu KZ
soukromá akce, složky, spolky sdružení působící mimo území SL= 500 Kč + energie (voda, plyn, elektřina)
smuteční hostina= 250 Kč + energie (voda, plyn, elektřina)
ekonomická činnost= 1500 Kč + energie (voda, plyn, elektřina)
obecní úřad, složky, spolky, sdružení působící na území SL= 0 Kč + energie (voda, plyn, elektřina)

Kauce je stanovena na 2000 Kč.

Ceny energií kulturní dům na rok 2016: 1m3 plynu 9,-Kč; 1 kWh elektřiny 3,-Kč; 1m3 vody 40,-Kč.

Cena za elektřinu, vodu a plyn je stanovena na každý kalendářní rok,
dle vysoutěžených cen statutárním městem Opavou.


Provozní řád je také ke stažení ve formátu pdf: provozni-rad-KZ.pdf

Anketa, názory občanů

Pošlete nám vaše náměty a připomínky, rádi Vám je zodpovíme.

hlášení místního rozhlasu

Hlášení rozhlasu - čtvrtek 20.3.2025:

1) Zápis žáků do 1.ročníku základní školy pro základní školy proškolní rok 2025/2026 proběhne ve čtvrtek 10. dubna a v pátek 11. dubna 2025 od 14 do 18 hodin v budově Základní školy Opava - Suché Lazce.

2) Zápis do MŠ Suché Lazce proběhne ve dnech 5. a 6. května 2025. 
5. 5. 2025 od 8 do 16 hodin a 6. 5. 2025 od 8 do 14 hodin. Přihlašku do MŠ najdete v sekci Dokumenty kde se můžete zároveň seznámit se školním řádem MŠ. Přihlášku si můžete i vyzvednout v osobně u paní učitelky v  MŠ.
K zápisu potřebujete:občanský průkaz zákonného zástupce dítěte, rodný list dítěte a přihlášku do MŠ potvrzenou pediatrem.

Hlášení rozhlasu - pondělí 17.3.2025:

1) Studénka Drůbež bude v Suchých Lazcích ve středu 19. 03. 2025 od 11:30 do 11:45 hodin za Jednotou nabízet k prodeji kuřice různých barev, chovné kohouty, krmné směsi a vitamíny.

2) Vážení spoluobčané zveme vás na 20. zasedání Zastupitelstva MČ Opava – Suché Lazce, které se uskuteční v úterý 18. 3. 2025 od 18:15 hodin v kulturním zařízení obce.

zobrazit vše

Kalendář akcí

27.3.2025 od (17:00) hodin:

Bezplatná právní poradna na Obecním úřadě Suché Lazce.

2.4.2025 od (9:00) hodin:

Svoz bio odpadu

25.4.2025 od (20:00) hodin:

Oslava 80. výročí osvobození obce Suché Lazce, Rudou armádou. Lampionový průvod, pietní akt před památníkem padlých, společenská akce na Obecním hřišti.

27.4.2025 od (8:00) hodin:

Od 8:00 hodin proběhne na Strážnici v areálu střelnice, 40. ročník soutěže ve střelbě z malorážky "O pohár osvobození Suchých Lazců 2025" pořádá AVZO.

7.5.2025 od (9:00) hodin:

Svoz bio odpadu.

zobrazit vše

Anketa, názory občanů

Máte již vyříznou administraci k nově vybudované kanalizační přípojce? Hlasujte kliknutím na jednu z možností.

Mám již provedeno napojení, projekt a předáno na OÚ. 45%
Mám již provedeno napojení, projekt, ale chybí předání na OÚ. 6%
Mám již provedeno napojení, ale chybí projekt a předání na OÚ. 33%
Nemám provedeno napojení, ale mám projekt a předáno na OÚ. 3%
Nemám provedeno napojení ani předáno na OÚ, ale mám projekt. 3%
Nemám provedeno napojení ani projekt ani předání na OÚ. 9%

Celkem hlasů: 33 | Hlasování začalo: 14.8.2024 00:00 | Hlasování končí: 11.12.2024 00:00 | všechny ankety

Na začátek stránky