Provozní řád Kulturního domu

Provozní řád kulturního zařízení
Provozovatel:
Úřad městské části Opava, Suché Lazce, Přerovecká 21, 747 95

Čl. 1. Základní ustanovení

1.1. Statutární město Opava, jednající městskou částí Suché Lazce, se sídlem Přerovecká 21, Opava - Suché Lazce 747 95, IČ 00300535, tel. č. +420 734 159 583, e-mail: suche.lazce@opava-city.cz jako vlastník kulturního zařízení přilehlých pozemků na ulici Přerovecké, Suché Lazce, vydává tento provozní řád.
1.2. Správce kulturního zařízení je stanoven vedením obce (popř. zastupitelstvem městské části Suché Lazce).
1.3. Kulturní zařízení je možno využívat k soukromým, podnikatelským a obecním účelům za pronájem, který je stanoven usnesením zastupitelstva městské části Suché Lazce viz ceník.
1.4. Nájemce je povinen dodržovat předem smluvený čas a provozovatel dohodnutý druh užití. Po celou dobu dbát bezpečnostních předpisů a předpisů o ochraně majetku. Je povinen dbát upozornění a pokynů správce kulturního zařízení a ustanovení tohoto řádu.

Čl. 2. Povinnosti nájemce

2.1. Po sepsání dohody o pronájmu předat správci KZ formulář povolení, doklad
o zaplacení a dohodnout se správcem dobu předání prostor KZ.
2.2. Při převzetí zkontrolovat a převzít stav (čistotu) všech místností, které jsou předmětem nájmu.
2.3. Zkontrolovat množství kuchyňského nádobí dle seznamu a po použití uložit opět čisté a suché na původní místo. V případě rozbití nádobí či jiném poškození zařízení uhradí nájemce cenu ve výši jeho nové pořizovací hodnoty.
2.4. Je povinen se seznámit s obsluhou všech používaných elektrických spotřebičů
a používat je dle návodu k použití. Platí přísný zákaz přemísťování všech elektrospotřebičů. Za použité spotřebiče ručí nájemce do výše jejich pořizovací hodnoty.
2.5. Je povinen se seznámit s obsluhou topení a klimatizace. Zamezit manipulaci s ovládacími prvky topení a klimatizace dětem a nepoučeným osobám. Při opuštění KZ ztlumit topení na nízkou teplotu a vypnout klimatizaci.
2.6. Opatrně a šetrně zacházet se žaluziemi.
2.7. Zabezpečit řádné uzavření oken a uzamčení dveří a vypnutí elektrospotřebičů a plynového sporáku při jakémkoli opuštění KZ.
2.8. Nenajíždět na chodník motorovými vozidly. Parkovat pouze na ulici Ke Strážnici.
2.9. Je povinen respektovat povolený rozsah nájemních hodin dle povolení Úřadu městské části. Po ukončení akce předat uklizené pronajaté prostory správci KZ v dohodnutém čase, nejpozději do 10. hodiny následného dne. Při předání po dohodnutém čase bude účtován další den pronájmu.
2.10. Provést úklid všech podlahových ploch (vytřít podlahy), vyčistit prostor škrabáku a kartáčového utěráku nohou u vchodu. Rovněž provést úklid stolů a kuchyňky.
2.11. Použité ubrusy vrátit vyprané čistírnou do tří dnů, případně dle dohody se správcem KZ.
2.12. Je nutno dodržovat zákaz kouření ve všech prostorách KZ.
2.13. V případě požáru v KZ provést neprodleně první zásah dostupnými hasícími prostředky (hasící přístroj, voda, hadr apod.) Elektrická zařízení je zakázáno hasit vodou.
2.14. O jakýchkoliv mimořádných událostech nutno neprodleně informovat správce KZ. Je třeba oznámit každé nedostatky zjištěné v KZ.
2.15. Předložit správci k potvrzení formulář o vrácení KZ v bezvadném stavu.

Čl. 3. Povinnosti správce

3.1. Dodržet dohodnutou dobu předání prostor KZ nájemci tak, aby bylo předáno nejpozději k době pronájmu dle dohody.
3.2. Předat prostory KZ a vybavení v čistém stavu a bez závad. U nádobí a jiného vybavení musí souhlasit počty uvedené v soupisech se skutečným stavem.
3.3. Upozornit nájemce na případné skutečnosti, které mohou ovlivnit využití KZ (závady apod.).
3.4. Seznámit nájemce s obsluhou elektrických spotřebičů, plynového sporáku a s ovládáním topení a klimatizace.
3.5. Seznámit nájemce s povinnostmi vyplývajícími z tohoto provozního řádu.
3.6. Po ukončení akce na vyzvání nájemce převzít uvedené zařízení v požadované čistotě.
3.7. Zajistit po převzetí KZ kontrolu bezpečného uzavření objektu. V zimním období zajistit přiměřené temperování prostor KZ.
3.8. Potvrdit nájemci formulář o vrácení KZ v bezvadném stavu a o všech mimořádných okolnostech a závadách informovat Úřad městské části.

Závěrečná ustanovení

Tento provozní řád a jeho případné změny jsou uveřejněny na webových stránkách Městské části Suché Lazce www.suchelazce.cz
Provozní řád hřiště byl schválen zastupitelstvem Městské části Suché Lazce dne 3.11.2015 usnesení s účinností ode dne 1.1.2016

V Suchých Lazcích - Mgr. Petr Orieščík, starosta
Důležitá tel. čísla:
150 Hasičský záchranný sbor ČR
155 Zdravotnická záchranná služba
156 Městská policie Opava
158 Policie ČR

Ceník za pronájem

Ceny za 1 den pronájmu KZ
soukromá akce, složky, spolky sdružení působící mimo území SL= 500 Kč + energie (voda, plyn, elektřina)
smuteční hostina= 250 Kč + energie (voda, plyn, elektřina)
ekonomická činnost= 1500 Kč + energie (voda, plyn, elektřina)
obecní úřad, složky, spolky, sdružení působící na území SL= 0 Kč + energie (voda, plyn, elektřina)

Kauce je stanovena na 2000 Kč.

Ceny energií kulturní dům na rok 2016: 1m3 plynu 9,-Kč; 1 kWh elektřiny 3,-Kč; 1m3 vody 40,-Kč.

Cena za elektřinu, vodu a plyn je stanovena na každý kalendářní rok,
dle vysoutěžených cen statutárním městem Opavou.


Provozní řád je také ke stažení ve formátu pdf: provozni-rad-KZ.pdf

Anketa, názory občanů

Pošlete nám vaše náměty a připomínky, rádi Vám je zodpovíme.

hlášení místního rozhlasu

Hlášení rozhlasu - pátek 22.3.2019:

1) Dne 26. března 2019 proběhne od 17:00 hodin na Obecním úřadě Suché Lazce bezplatná právní poradna.

2) Vývoz bio nádob proběhne 1.dubna.2019 v pondělí ráno a poté vždy každé sudé pondělí v měsíci.

3) Ve středu 3.dubna.2019 budou v naší obci od 9 hodin přistavěny kontejnery na zelený odpad. Kontejnery budou rozmístěny na obvyklých stanovištích.

Hlášení rozhlasu - pátek 22.2.2019:

1) Informujeme spoluobčany o možnosti úhrady poplatku za psa na Obecním úřadě. Poplatek lze uhradit do konce března.

2) Mládež Suchých Lazců zve všechny spoluobčany na 12. ročních Pochování Basy. Akce se uskuteční 2.3.2019 od 20:00 hod. v sále hostince U Baly. Vstupenky můžete zakoupit v předprodeji u paní Dariny Vaškové.

3) Vážení spoluobčané, obecní úřad městské části Suché Lazce ve spolupráci s paní Andreou Seidlovou pořádá KURZ MALÉHO ŠITÍ pro děti od 1. do 5. třídy. Místem kurzu je kulturní zařízení v Suchých Lazcích a první lekce proběhnou ve dnech 4.3.2019, 18.3.2019 a 1.4.2019 vždy od 14-17 hodin. Cena jednoho dne kurzu je 80 Kč. Více informací získáte přímo u paní Seidlové - e-mail: aseidlova@gmail.com, telefon 608 571 540.

zobrazit vše

Kalendář akcí

26.3.2019 od (17:00) hodin:

Od 17:00 do 18:00 hodin je bezplatná právní poradna v kanceláři starosty v obecním domě. Více informaci zde.

9.4.2019 od (18:15) hodin:

Od 18:15 hodin proběhne v kulturním domě, "5. zasedání MČ Opava - Suché Lazce" (zastupitelstvo S.L.). Pozvánka.

11.4.2019 od (8:00) hodin:

Strojní zametání vozovek v Suchých Lazcích čtvrtek 1. termín 11.4. (čt), 2. termín je 12.4. (pa) Seznam všech čištění 2019

13.4.2019 od (9:00) hodin:

V sobotu proběhne celodenní ekologicko - společenská akce "Suché Lazce slaví Den země 2019". Všichni kdo se chtějí zapojit jsou srdečně zváni. Pořádá obecní úřad Suché Lazce. Pozvánka. Více o akci zde.

19.4.2019 od (20:00) hodin:

Od 20:00 hodin proběhne oslava 74. výročí osvobození Obce Suché Lazce, Rudou armádou. 20:00 - 20:30 Lampionový průvod; 20:30 - 21:00 Pietní akt před památníkem padlých; 21:00 - společenská akce na Obecním hřišti MČ Suché Lazce (zábavné hry pro děti, tradiční opékání špekáčků a volná zábava). Více o akci zde.

zobrazit vše

Anketa, názory občanů

Uvítali by jste v obci koše se sáčky na psí exkrementy a kolik? Hlasujte kliknutím na jednu z možností.

Ano uvítal bych 5 košů 59%
Ano uvítal bych 7 košů 18%
Ano uvítal bych 10 košů 6%
Ne, myslím že nejsou potřeba 18%

Celkem hlasů: 17 | Hlasování začalo: 4.3.2019 08:00 | Hlasování končí: 1.6.2019 21:00 | všechny ankety

Na začátek stránky